Tuesday, November 13

#1

assalamualaikum :)
hiiii*lambai tangan*
okayyyyy,ni blog baru aku.yang lama aku sedekah dekat group FOURBABES aku.haha.okayyy,kena intro ehh?okaylah okaylah,
nama aku NOR HIDAYATUL ASYIQIN YUSOF but aku prefer korang panggil aku,AY.hikhik.aku ni lahir dekat kelantan tapi membesar dekat melaka dan akan berhijrah ke KUALA BERANG terengganu.aku baru LIMA BELAS TAHUN.masih lagi muda dan cute*keyh fine i perasan*aku ada EMPAT BABES which means empat orang perempuan yang paling disayangi iaitu FOURBABES*julia johari,wana zaini,hannah rahim*keyh,aku sekolah dekat MALACCA GIRL'S HIGH SCHOOL,tapi nak berhijrah dah.*cedih*aku anak last dari empat orang siblings*semua perempuan*ayah aku YUSOF MOHD NOR pegawai polis dan mummy aku NORLIDA MOHD NOR suri rumah*sweet kan nama ayah sama?*Hikhik.okayyyy apa lagi?Aku bersyukur dilahirkan dengan keluarga yang bahagia dan aman.aku tak perlu kan wang ringgit,tetapi aku perlu kan kasih sayang supaya aku bahagia.what else?Lain kali lahh cerita.keyh tu jeee.boiiiiiiiiiiiii :*