Wednesday, December 26

#13

ASSALAMUALAIKUM,
Hii semua.masuk hari ni dah 4 hari aku berjauhan dengan keluarga aku.terasa nya bila mereka tiada disisi.hmm hmm.dah feeling duduk overseas pulak.haha.kfine aku nak cakap aku rindu family aku.especially mummy.selalu nya dia yang masak.ni aku kena masak*derhaka kan?*

Nak dipanjangkan cerita sampai korang menangis kesian baca blog aku ni kan.so macam nilah cerita harini bermula.

JENG JENG JENG

rutin aku sejak berada dekat melaka ni bermula dari bangun tidur pukul 9:00 pagi.mandi sesiap semua.lepas tu turun.aku teringat pasal urusan pertukaran sekolah dengan result PMR aku yang belum selesai.so aku pun call kakak aku ajak dia pegi sekolah aku*padahal rumah kakak aku selang 3 buah rumah jee*punyaa malas aku nak pegi rumah kakak aku kan?kahkahkah*ketawa shaitooonnnn*

So dah sesiap cecomel wewangi aku pun berjalan kaki ke rumah kakak aku.so teruslah pergi ke tempat yang dituju.dah sesiap urusan tetiba anak buah kesayangan aku yak yak.aduh.so aku pun teman lah kakak aku cuci yak yak anak buah kesayangan aku tu.then balik.masa balik aku sempat lah singgah kedai beli maggie.yelah duit tak cukup nak beli makanan lain*kononnyaaaaa kan*so dah beli balik rumah.

Sesampai nya di rumah dimana aku tinggal berseorang aku letak lah maggie di dapur.aku terus salin uniform aku*kain batik dan baju kepunyaan mummy*dah siap aku pun turun terus ke dapur untuk masak supaya aku tidak kebuluran kalah mangsa Somalia.bawang aku kupas dan hiris secermat mungkin.lepas tu masak punya masak akhirnyaa siap.boleh tahan juga rasa nya*MASUK BAKUL ANGKUT SENDIRI*

Lama nak menunggu malam.bosan pulak terasa.lantas aku mengambil keputusan untuk blog-walking.blog yang terpilih adalah JENG JENG JENG blog Aizat Abdul.penat baca blog dia aku turun bawah usha usha makanan kat dapur.tetiba mata aku bersinar sinar apabila ternampak keropok binjai yang belum digoreng.hehehe.lantas tanpa membuang masa aku pun menggoreng keropok binjai tu.brrb.dapat lah mengalas perut.aku makan sambil ditemani pelakon cerita Pirate of the Caribbean.maknanya aku pasang tv tapi tv tengok aku.hahahahaha.

Selepas tu aku rasa bosan.then aku melayari twitter.lepas tu stalk instagram dan blog aku sendiri*nampak tak aku ni bingai ?*hahahaha.tulahh yang aku nak kongsi.kalau tak suka lepas ni jangan baca blog aku lagi.dah babai.

XOXO,
AY ♥

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment