Sunday, December 23

#5

Assalamualaikum kawan kawan.did you guys see the photo?Ya Allah seronok nyaa tengok orang dah kahwin.at least diorang terlepas dari maksiat kan?sejujurnya aku bila tengok orang kahwin aku pun terasa nak kahwin.tapi umur tidak mengizinkan*gedik nau nak kahwin*haha.siapalah yang akan berada di sebelah aku bila aku bersanding nanti kan?mana tahu jadi macam cerita Istanbul Aku Datang.bertahun menyemai benih cinta dengan orang lain tup tup kahwin dengan orang lain.tapi aku harap lelaki yang menghuni hati aku sekarang adalah lelaki yang akan melafazkan akad nikah tanda cinta kami akan sampai ke akhir hayat.

Second things is,baru baru ni keputusan PMR telah diumumkan.and I so proud of my FOURBABES yang berjaya dengan jaya nya.firstly hannah,she got straight A's.Alhamdulillah and congratulations to her.then Julia,dia dapat 5A.even tak straight A's but congratulations to her.lastly wana,she got 2A.baby I'm still proud of you :* me?ohh.saya cuma berjaya memperoleh 3A 4B 1C.hmm hmm.its not good rights ?hmm hmm.i know it.soo ni lahh yang aku dapat:
Bahasa Melayu: A
Bahasa Inggeris: B
Mathematics: C
Science: B
Sejarah: B
Geografi: A
Agama Islam: A
Kemahiran Hidup Bersepadu(ERT): B
Even tak dapat straight A's aku tetap bersyukur.aku akan berusaha dengan lebih gigih untuk SPM.yes.i will make sure that.so mummy dah tentukan apa yang aku akan ambil waktu form 4 nanti.kerjaya aku pun mummy dah tentukan.well,tinggal aku jee harapan dia.what else can i do.in shaa Allah adik akan buat yang terbaik demi mummy dan abah.in shaa Allah :*

So i guess that the end of my entry.esok kita bebel lagi.
Assalamualaikum,byebye,muahh

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment