Tuesday, December 18

#4 please say you miss me more than i miss you :'(

assalamualaikum.hi awak semua.harini rasa terpanggil pulak nak update.me miss you little bloggie.harini nak update pasal "DIA"nama dia,AmirSyarifuddinAbdHadiAdam.just AS for short.lama tak jumpa dia.just now baru call dia.rindu?tak payah tanya boleh?lalala.next week nak balik melaka for sure akan jumpa dia.me miss him.lalala.keyh.


Awak,terima kasih sebab pernah buat saya happy suatu masa dahulu.sejujurnya,saya gembira sangat dulu.awak mampu buat saya lupakan ex saya bila saya dengan awak.awak mampu buat saya move on.terima kasih awak.melepas kan awak pergi dulu adalah keputusan yang paling bodoh saya pernah buat.kenapa saya bodoh sangat lepaskan awak dulu?Sekarang baru saya tahu erti menyesal.sekarang saya lah yang paling rugi kan?Melihat kebahagiaan awak membuat saya tersenyum dalam tangisan.betapa rugi nya saya lepaskan awak dulu.tinggi nya ego saya kan?Sedangkan awak menangis merayu saya hanya dengar tanpa perasaan.dungu nya saya kan?Saya harap awak maafkan saya.saya tahu saya yang bersalah.semoga awak kekal bahagia.saya sentiasa doakan awak.imissyou,iloveyou.take care superman.take care bangla.take care Amir Syarifuddin Abd Hadi Adam :*