Sunday, December 23

#6

Assalamualaikum.hiiii :) so sekarang aku nak bebel bebel pasal diri aku.izinkan aku melafaz kan isi hatikuuu*singing*
Apahal aku ni kan?kahkahkah.actually aku tak faham dengan diri aku.aku tak faham apa yang aku nak.aku tak kenal siapa diri aku.aku tak pasti apa masalah aku.yes that's rights.pengalaman cinta yang perit membuat aku serik dan fobia untuk terus bercinta.namun aku tetap gagah memberani kan diri melawan rasa takut dalam bercinta.ku harap kau yang terakhir.perit sungguh perit.aku masih mencuba dan terus mencuba untuk menyayangi dia.aku harap kau mengerti.bukan aku pinta untuk jadi bergini tetapi pengalaman mengajar aku untuk terus bergini.maafkan aku andai kau terluka kerana aku masih mencuba.

Ehhh why so main jiwa ni?hahaha.maaf otak bercelaru.aku bukanlah gadis idaman ramai.aku cuma gadis biasa yang tinggal di kampung.wajah ku tidak digilai ramai tetapi hanya sekadar anugerah dari Allah.tetapi kenapa ada orang kata aku 'Ramai Kawan Lelaki'?setahu aku,lelaki pun tak nak kawan dengan aku.pelik.sangat pelik.ada yang kata aku 'Suka Buruk Buruk Kan Orang'?setahu aku,orang yang suka memburuk kan aku.hmm dah nasib diri.tak kurang juga yang kata aku'Tukar Boyfriend Bagai Menukar Spender'.kalian memang lawak.tapi jika direnungkan kembali aku bukan menukar boyfriend seperti kalian nyatakan.pada pemahaman aku,aku lebih kepada mengenali hati budi masing masing.seperti lelaki,mereka senang memanggil girlfriends mereka dengan panggilan manja hanya untuk mengenali hati budi masing masing.jadi aku rasa tak salah kalau aku juga bergitu.sama seperti kali ini.aku masih mengenali hati budi nya.walaupun kami memegang gelaran pasangan kekasih.bukan senang nak senangkan hati semua orang.aku faham sangat dah.

So aku harap dia faham keadaan aku yang masih fobia dalam dunia cinta ini.aku harap dia bersabar dengan kerenah aku.bukan semua orang tahan dengan aku.

To my dearest Amir,
Saya harap awak bersabar dengan saya.bukan senang saya nak lupakan kenangan pahit saya dulu.saya tahu peluang kedua tak seindah peluang pertama.bukan senang saya nak lupakan bekas kekasih saya dahulu.saya harap sangat awak faham.bukan senang kita nak bahagia.macam macam yang kita harus tempuh dalam perjalanan bahagia.saya harap awak faham saya.

To my dearest FOURBABES,
Aku harap korang doakan yang terbaik untuk aku.aku pun akan doakan yang terbaik untuk korang.weeeeeee :*

That's all.Assalamualaikum dan selamat tinggal hamba Allah yang membaca entry yang bergitu bosan ini :*

XOXO,
AY ♥

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment