Friday, January 4

#22

ASSALAMUALAIKUM,

Dikala kau jatuh tanpa seseorang disisi,yakinlah bahawa ada yang sentiasa menanti mu.disaat kau rebah tanpa ada yang berpaling yakinlah bahawa ada yang sentiasa menanti mu.diwaktu kau susah tanpa seseorang yang menghulur yakinlah bahawa ada seseorang yang sentiasa sudi membantu mu.

Sepanjang perjalan mu menuju bahagia penuh dengan duri,tetapi tetap yakin yang Allah sentiasa mengatur sesuatu untuk mu.yakinlah bahawa di penghujung jalan nya ada seseorang yang menantikan mu.

Kerana seseorang itu aku.kerana aku sentiasa disisi mu tanpa kau berpaling walau sedikit.kerana kau rebah tanpa mahu bangkit.kerana kau tidak perasaan aku.tetapi aku tetap sentiasa menanti kan mu.

Yakinlah Bahawa Aku Ada Untukmu Hingga Hujung Nyawa :')

XOXO,
AY♥

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment