Sunday, January 6

#23

ASSALAMUALAIKUM,
Hi hello.apa khabar mu disana ?ku disini kelihatan sihat Alhamdulillah.walau mata bengkak.how's life guys?aku?banyak menangis kebelakangan ni.keyh keyh malas nak cerita.tak penting pun.

Sekolah,
Semakin hari semakin seronok.bila dekat sekolah hilang semua pasal masalah.Alhamdulillah.kawan kawan baru aku selalu ceriakan aku.tapi fbabes aku lebih baik.fbabes aku tahu siapa aku dan cerita hidup aku.dekat diorang aku gelak.dekat diorang aku nangis.dekat diorang aku marah.tapi diorang sentiasa dengan aku.syukur pada mu ya Allah.

Aku,
Semakin matang dan menuju ke alam dewasa.kalau sebentar tadi aku jatuh terjelopok sekarang aku bangkit.aku bukan manusia lemah."DIA" cuma orang asing yang sombong dengan kemaafan.sedangkan Allah pun memaafkan hambanya inikan kita hambanya yang lemah.bila bercakap,dia seperti tidak membuat sebarang kesilapan dalam hidup.tidak mengapa.itu hak dia.kita sebagai seorang Islam hanya mampu bersabar.

Gadis,
Aku hanya seorang perempuan yang tidak lari dari kesilapan.aku mohon maaf atas dosa aku pada kau.yeee besar sangat dosa aku pada kau sampai tertutup pintu kemaafan kau.tidak mengapa.aku redha.aku cuma gadis yang seorang menitiskan air mata untuk seorang bergelar lelaki.benar kata seorang hamba Allah,ketawa boleh untuk ramai tapi menangis hanya untuk seorang.

Kau,
SELAMAT TINGGAL KENANGAN PAHIT YANG MENGHANCURKAN SEGENAP HATI DAN SEBAHAGIAN HIDUP LAMA AKU.KAU BOLEH BERAMBUS!

P/s:ni gambar lepas nangis call julia.ngehngehngeh

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment