Sunday, January 6

#24

ASSALAMUALAIKUM,
Hi semua :*

Apa Khabar?
Alhamdulillah aku cuma sakit kepala sebab selalu kena hujan dan memikirkan masalah.ceewah!tapi tu tak penting.ni nak kabo pasal dunia sekolah aku ni.hikhikhik

Dunia Remaja,
Dekat sekolah baru aku dah dapat kawan.nama,Sarah,Emy,Zunu,Ain,Puteri,Jue,Piekah,Waniey,dan yang lain tak ingat.hahaha.yang penting aku sayang mereka.muah kiri kanan kiri.hee.tetapi tiada sesiapa mampu menggantikan FOURBABES.fbabes sentiasa di hati.memuah.hug and kiss girls!

Masa terus berdetik,bumi terus berputar tanpa menunggu sesiapa.hari berganti hari,saat berganti detik tanpa mengira bulan.aku masih tegak berdiri disini memerhati dari jauh orang yang lalu lalang melintasi diri ini.dikala semua memecut jauh ke garisan penamat aku hanya duduk bersila memandang alam.mengapa aku tidak berlari bersama mereka mengejar kejayaan hidup?baru aku tersedar rupanya aku telah jatuh.jatuh kedalam dasar laut yang paling dalam.aku tidak tahu bagaimana hendak bangkit ke permukaan.baru aku sedar,aku lemah.aku tidak berdaya.aku tidak mampu.

Masalah umpama bawang di dalam nasi goreng.semakin kita cari semakin banyak.namun!hanya orang yang tekun dan sabar yang dapat mengeluarkan bawang itu sehingga habis dan boleh menikmati nasi gorengnya dengan gembira.

Aku nak jadi orang yang cari bawang tu sampai dapat.aku nak berjaya.jatuh hari ini tak bermakna jatuh selamanya.kita diberi pilihan nak bangkit dan berjaya atau jatuh bersama kegagalan selamanya.

Aku tahu aku kuat.aku tahu aku mampu buang dia terus dari dalam hidup aku.aku tahu aku boleh!

P/s:air mata aku pasti tidak akan tumpah untuk kau lagi.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment